Facebook Pixel

Menopauzės gydymo alternatyvos

Menopauzės gydymo alternatyvos

Black cohosh

Black cohosh yra viena iš populiariausių ir geriausiai ištirtų natūralių priemonių moterims, kurios nenori naudoti pakaitinės hormonų terapijos ar antidepresantų menopauzės simptomams gydyti.

Juodasis šeivamedis yra kilęs iš vėdrynų šeimos augalo ir šimtmečius buvo naudojamas menopauzės gydymui žolelėmis. Šiandien jis yra įvairių formų: kapsulių, tablečių arba miltelių.

Manoma, kad jis smegenyse veikia kaip serotoninas. Jo poveikis apima depresijos jausmo mažinimą ir kūno temperatūros reguliavimą.

Pagal mokslinius šaltinius iš  Nacionalinis papildomos ir integralios sveikatos centras (NNCIH), anksčiau buvęs Nacionaliniu papildomosios ir alternatyviosios medicinos centru, iki šiol tebėra menkai remiami tyrimai. Apskritai, Black Cohosh, kaip patikimo menopauzės gydymo priemonės, veiksmingumas dar neįrodytas.< /span>

Vitaminas D

Vitaminas D yra svarbus vitaminas kaulų atsinaujinimui, normaliam ląstelių augimui ir hormonų pusiausvyrai, o tai labai svarbu moterims menopauzės metu.

Vitaminas D dažnai vadinamas „saulės vitaminu“, nes mūsų organizmas jį gamina veikiamas saulės spindulių.

Moterų senstant mažėja jų gebėjimas pasisavinti vitaminą D, todėl didėja kaulų tankio sumažėjimo rizika ir poreikis įtraukti vitaminą D į mitybą.

Norėdami gauti rekomenduojamą 600 tarptautinių vienetų (TV) paros dozę, turite vaikščioti 15–20 minučių. Prieš išeidami į lauką, būtinai užsidėkite apsauginį kremą nuo saulės ir užsidėkite skrybėlę, kad apsaugotumėte odą.

Jei lyja arba negalite išeiti į lauką, išgerkite saulės vitamino kapsulių pavidalu.

Taip pat svarbu užpildyti lėkštę maisto produktų, kuriuose yra daug vitamino D. Šie maisto produktai yra sardinės, tunas, laukinė lašiša, spirituoti pieno produktai ir kiaušiniai.

Jonažolės

Iš populiariausių žolelių, vartojamų nuo menopauzės nuotaikų kaitos, miego sutrikimų, depresijos ir nerimo, jonažolių žolė vartojama daugelį dešimtmečių ir daugelyje pasaulio šalių.  Laikai ir žiedai, gauti iš laukinių žydinčių augalų Hypericum perforatum, surenkami ir išdžiovinami, o vėliau gali būti užplikyti arbata arba tabletėmis arba skystu pavidalu.

Moksliniai tyrimai patvirtina, kad jonažolė veiksmingai gydo sunkias ir lengvas depresijos formas.

Prieš pradėdami vartoti jonažolių preparatus, būtinai pasitarkite su gydytoju, nes ji gali sąveikauti su kitais vaistais ir sukelti labai sunkų šalutinį poveikį.

Ženšenis

Ženšenis yra žolė, kurią daugelis tautų (kinų, korėjiečių ir Amerikos indėnų) naudojo kaip vaistą penkis tūkstančius metų. Žolė tūkstančius metų buvo naudojama kaip adaptogenas ir „energetinis“, taip pat palengvina menopauzės simptomus: nuovargį, nerimą ir stresą.

Galite vartoti įvairių formų ženšenį, įskaitant arbatą, miltelius ir ekstraktą.

Alternatyvūs metodai

Patyręs gydytojas gali padėti nuspręsti dėl alternatyvaus menopauzės simptomų gydymo. Tai ypač aktualu, jei planuojate vartoti kokių nors žolelių ar papildų.

Puiki sveikata ir fizinis pasirengimas atlieka svarbų vaidmenį mažinant simptomus. Tai apima: mankštą, jogą, akupunktūrą, tinkamą mitybą.

Joga

Jau seniai įrodyta ir patvirtinta, kad joga gali sumažinti menopauzės sukeltą dirglumą ir depresiją. Moterys teigia, kad atpalaidavimo ir tempimo jogos technika padeda stabilizuoti nuotaiką, gerina bendrą savijautą.< /p >

Išbandykite jogą vieną ar du kartus per savaitę, kad gautumėte didžiausią naudą. Išmokę pagrindus galite skirti šiek tiek laiko praktikuotis patogiai savo namuose.

Akupunktūra

Daugelis moterų, naudodamos akupunktūrą, palengvina menopauzės simptomus. Akupunktūros naudą lemia tik placebo efektas, tačiau tyrimai parodė, kad akupunktūra gali būti tinkama alternatyva ir papildyti hormonų terapiją moterims, kenčiančioms nuo karščio bangos.< /span>

Akupunktūros naudojimas kartu su kitais alternatyviais menopauzės simptomų gydymo būdais yra pagrįstas. 

Kvėpavimo valdymas

Sąmoningas gilus kvėpavimas, pvz., praktikuojamas jogos ir meditacijos metu, ramina protą ir gali palengvinti kai kuriuos menopauzės simptomus, pvz., nerimą ir karščio bangas.

Kai tik pajusite karščio blyksnį ar skubėjimą, pasiruoškite. Pradėkite įkvėpdami per nosį iki keturių. Sulaikykite kvėpavimą iki septynių. Tada visiškai iškvėpkite Per burną suskaičiuokite aštuonis.  Pabandykite užbaigti šį ciklą dar du kartus, kartodami pratimą.

Medicininė apžvalga Judith Marcin, MD.

2018 m. sausio 8 d. - Autorė Lisa Cappellon

Atsakomybės neigimas

Šis tinklaraštis nėra skirtas diagnozei, gydymui ar medicininėms konsultacijoms teikti. Informacija šiame tinklaraštyje pateikiama tik informaciniais tikslais. Dėl bet kokių medicininių ir su sveikata susijusių diagnozių ir gydymo kreipkitės į savo gydytoją. Šiame tinklaraštyje pateikta informacija neturėtų būti laikoma pasikonsultavimo su gydytoju pakaitalu. Šio tinklaraščio straipsniuose pateikti teiginiai apie konkrečius produktus nėra patvirtinami dėl ligų gydymo, diagnozavimo ar prevencijos.

Ar jums patiko šis įrašas?
0
0
Straipsnio komentarai
Nėra atsiliepimų
Pridėkite savo apžvalgą

Atsiliepimai bus rodomi po moderavimo.