Facebook Pixel

Mitai ir faktai apie sveiką mitybą. Kas iš tikrųjų yra žalinga, o kas ne?

Mitai ir faktai apie sveiką mitybą. Kas iš tikrųjų yra žalinga, o kas ne?

Sveikos mitybos tema sukūrė tiek daug mitų, kad nuostabu, kaip vis dar galime mėgautis maistu. Štai keli draudimai, kuriuos ramia sąžine galite pamiršti:

 

1. Kiaušiniai yra kenksmingi ir didina cholesterolio kiekį. Daugelio tyrimų rezultatai parodė, kad 6 kiaušinių suvartojimas per dieną 6 savaites neturėjo įtakos tiriamųjų cholesterolio kiekiui. Kiaušiniai – vienas geriausių baltymų ir daugelio organizmui reikalingų mikroelementų šaltinių. Taigi valgykite sveikai!

2. Druska yra kenksminga. Tyrimų rezultatai ginčija tradicines „rekomendacijas“. pagal druskos kiekį – žmonių, kurie suvartojo rekomenduojamą kiekį, mirė anksčiau nei tie, kurie savęs neribojo. Be to, esant antinksčių nuovargio sindromui, susijusiam su įtemptu gyvenimo būdu, druskos vartojimo ribojimas gali sukelti širdies sustojimą.

3. Kava ir arbata yra kenksmingos. Tiek arbatoje, tiek kavoje gausu sveikų antioksidantų ir jie yra labiau naudingi nei žalingi. Kenksminga – vartoti jų per daug. Per dieną rekomenduojama išgerti ne daugiau kaip du puodelius kavos.

4. Alkoholis yra kenksmingas. Žmonės, išgeriantys iki dviejų stiklinių alkoholio per dieną, gyvena ilgiau nei absoliučiai slogūs.

 

Ko šiuolaikinis žmogus turi būti atsargus – tai cukrus. Dėl jo pertekliaus žmonės praranda iki 18% vitaminų ir mineralų. Bet tai nereiškia, kad reikia atsisakyti visko, kas saldu! Tiek vaisiai, tiek šokoladas yra labai sveiki.

Venkite perdirbto maisto, perdirbto maisto, į kurį pridėta cukraus, kad sunaikintumėte cheminių priedų skonį. Iš dietos geriau neįtraukti gazuotų gėrimų ir vaisių sulčių, kuriose yra daug cukraus. Cukraus kiekis vienoje gazuoto gėrimo skardinėje tris valandas slopina organizmo imunines funkcijas 30 %!

 

Atsisakykite viso cukraus, išskyrus šokoladą! Tegul cukrus būna tik deserte, kur jam ir vieta. O sustiprinti organizmą ir papildyti reikalingų medžiagų atsargas galite vitaminų ir mineralų kompleksų pagalba.

 

 

Atsakomybės neigimas

Šis tinklaraštis nėra skirtas diagnozei, gydymui ar medicininėms konsultacijoms teikti. Informacija šiame tinklaraštyje pateikiama tik informaciniais tikslais. Dėl bet kokių medicininių ir su sveikata susijusių diagnozių ir gydymo kreipkitės į savo gydytoją. Šiame tinklaraštyje pateikta informacija neturėtų būti laikoma pasikonsultavimo su gydytoju pakaitalu. Šio tinklaraščio straipsniuose pateikti teiginiai apie konkrečius produktus nėra patvirtinami dėl ligų gydymo, diagnozavimo ar prevencijos.

Ar jums patiko šis įrašas?
0
0
Straipsnio komentarai
Nėra atsiliepimų
Pridėkite savo apžvalgą

Atsiliepimai bus rodomi po moderavimo.